fredag 29 juni 2012

Tidningen Skriva

Nu har jag läst klart tidningen som jag fick från Booked. Tack så mycket
för en bra tidning!
Den har en massa bra tips och idéer som ger en lust att börja skriva själv.
Just detta nummer handlar mycket om deckare (som jag ju gillar att läsa).
Författarna Roslund& Hellström, Kristina Ohlsson, Johan Theorin ger fina
råd för hur man ska lyckas med sin kriminalroman.
Man får veta skillnaden mellan pusseldeckare och thriller, hur man skriver en
fängslande intrig. Lite om vad man ska tänka på om man funderar på att ge
ut en bok själv. Där är också en trevlig intervju med Majgull Axelsson
(som bla har skrivit Aprilhäxan och Moderspassion).
Du får också 7 tips på sätt att tjäna pengar på din blogg..

Jag gillade tidningen väldigt mycket och den var en skön lässtund. Jag kommer
säkert att köpa fler nummer av denna tidning som var en helt ny bekantskap
för mig. En mycket trevlig ny bekantskap!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar