tisdag 10 februari 2015

Bokbytescirkel del 2

För ett tag sedan kom jag med i Nellys
bokbytescirkel. Min bokvän blev Anna
Böcker & sånt. Igår kom paketet och
jag måste säga att jag blev jätte, jätte glad.
Anna har plockat ihop ett jättetrevlig paket:



Boken Grenar av gift av Erin Kelly,
två jättefina bokmärken, boken
Belsassars dotter av Barbara Nadel.
Två böcker som jag inte hört talas
om med som verkar intressanta.
Post- it flikar (perfekt till att markera
bra sidor när man läser), sen tror jag
att det är kolor (men jag kan ha fel)
och så kaffe med smörkolasmak, och
det har jag nog inte smakat förut så
det ska bli intressant.

Tack snälla Anna för bokpaketet!!!
Tack Nelly för att du ordnade bokbytescirkeln!!

Hoppas att paketet som jag skickade till
Mitt liv som Miimz kommer fram i tid.
(postade det den mån 9/2)
 
 




1 kommentar: