måndag 2 februari 2015

Ta kontroll över bokhyllan!

I söndags började Fantastiska berättelsers
Hyllvärmarutmaning där man ska läsa
hyllvärmare under februari månad.
Den här passade så bra eftersom jag
verkligen måste försöka minska på antalet
olästa böcker i bokhyllan.
Jag valde ut en hög med böcker som jag ska
försöka hinna läsa den här månaden.
(Lewismannen är inte till denna utmaning
utan till Spänningsutmaningen som
Mias Bokhörna har). Man
behöver inte hålla sig till sin lista men kravet
är att det man läser ska ha stått i bokhyllan
sedan senast december 2014.




5 kommentarer:

  1. Finfin hög!! :) Ska bli spännande o se vad du tycker om Lewismannen. Har ev tänkt införskaffa den.

    SvaraRadera
  2. Kom förresten på en fråga till vad gäller bokbytet. I vilka länder har deckarna du läst utspelat sig i?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, den högen är väldigt lockande tycker jag!
      Jag är lite svag för deckare som utspelar sig i England eller Skottland, men också Sverige som tex Jonas Moströms böcker.

      Radera
  3. Bra! Då kan jag kanske tänka att böcker som utspelar sig utanför Skottland, Sverige och England borde du inte redan läst? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Men om du vil vara säker så kolla under "I min bokhylla" , den är jag noga med att uppdatera.
      Ska bli riktigt spännande att se vad du har hittat på! :)

      Radera