fredag 27 februari 2015

Mina bokreaköp

Hittade lite böcker hos Cdon och i
den fysiska bokhandeln här i stan.
Jag vet att jag har många olästa
böcker men jag kunde inte låta bli.


Järnprovet- Holly Black
Redan död- Stephen Booth
Svarthuset- Peter May (hade del 2 inbunden
och del 1 som pocket)
Mrs Sinclairs resväska- Louise Walters
Hjärta av jazz- Sara Lövestam
Jungfrustenen- Michael Mortimer
Zack- Mons Kallentoft
Ghostman- Roger Hobbs


 
Försoning- P.C Cast
Half bad- Sally Green
Memento Mori- Elias Palm
Lejontämjaren- Camilla Läckberg
Divergent- Veronica Roth
Legend- Marie Lu
Den skrikande trappan- Jonathan Stroud
Mörk ängel- Laini Taylor
 
Konsten att höra hjärtslag- Jan- Philipp Sendker
Midsommargryning- Lars Wilderäng
Medan mörkret faller- Anna Lihammer
Midvintermörker- Lars Wilderäng
Bara människor- Anne Liljeroth
Död och begraven- Stephen Booth
Skuggpojken- Carl- Johan Vallgren
De osynliga- Stef Penney

6 kommentarer:

  1. Många som verkar bra där! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja där är många som lockar :)

      Radera
  2. Vad mycket böcker! Ser ut att bli en hel del bra läsning framöver :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blir bara svårt att välja vilken man ska läsa först :)

      Radera
  3. det var en rejäl samling! blunda och peka!

    SvaraRadera
  4. Ja,jag får nog göra så :)

    SvaraRadera