lördag 28 februari 2015

Summering hyllvärmare i februari

Jag har under februari månad varit med i
Fantastiska berättelsers utmaning eller
tävling Ta kontroll över bokhyllan
eller Hyllvärmarutmaningen eller
vad den nu kallas. Utmaningen var
att vi skulle läsa böcker som har stått
länge i våra bokhyllor. Innan utmaningen
började så visade vi vad vi planerade
att läsa under månaden. Jag skrev då
detta inlägg. Jag har läst alla böckerna
på bilden, men också hunnit med
Rött stoft av Ann Cleeves och Khaled
Hosseinis bok Och bergen svarade.
Så det blev 10 hyllvärmare för min del
och det är okej tycker jag.
(Lewismannen som också syns på
bilden var ingen hyllvärmare utan den är
med i Mias bokhörnas spänningsutmaning)




3 kommentarer:

  1. Jämför med mina två lästa denna månad och du kan nog anse dig än mer nöjd! ;O ^^

    SvaraRadera
  2. Nu är infot om bokbytet uppe på min blogg om du vill vara med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, har skickat till dig!

      Radera