fredag 27 mars 2015

Bokbloggsjerka 27- 30 mars

Bokbloggsjerka!
Ingen fredag utan bokbloggsjerkan

Denna vecka undrar Annika följande:


Är det bara jag som kan bli ”sjukligt”
förtjust i en karaktär i en bok eller på tv/film?

Nja jag vet inte om jag direkt blir "sjukligt"
förtjust i karaktärer i böcker eller filmer.
Men jag gillar hela gänget i Bones. Dom
arbetar så bra ihop och verkar ha
så kul tillsammans också. Kanske gillar
jag David Boreanaz som spelar agent
Seeley Booth lite extra, blev lite svag för
honom när han spelade Angel i Buffy the
Vampire Slayer.

Seeleybobo.JPG

21 kommentarer:

  1. Bones måste jag börja se. flera har talat om den serien

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du ska göra, det är en bra serie

      Radera
  2. åh gillar också han som spelade Angel i buffy serien!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är bra, och lite stilig tycker jag... ;)

      Radera
  3. Bones borde jag nog se lite mer av än jag gjort. Buffy gillade jag mycket. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Buffy var jättebra tyckte jag. Har sett om serien några gånger.

      Radera
  4. Svar
    1. Det är en bra serie tycker jag :)

      Radera
  5. Av Bones har jag bara sett några avsnitt. Är faktiskt sugen på att se mer av den serien.

    SvaraRadera
  6. Bones är en serie jag gillar massor. Alla i den serien är riktigt bra men Booth är nice.

    SvaraRadera
  7. Bones gillar jag också! Booth är ju inte så tokig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte alls så tokig :)

      Radera
  8. Bones är en av mina favoritserier, men min favorit är Hodgins, jag älskar hans nördighet :)

    SvaraRadera
  9. Ja, han är också bra. Jag gillar dom alla :)

    SvaraRadera
  10. Vissa fastnar man såklart lite extra för :)

    SvaraRadera
  11. Inte sett Bones. Borde jag kanske???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du borde göra :)

      Radera
  12. Inte sett Bones. Borde jag kanske???

    SvaraRadera