söndag 19 april 2015

En smakebit på søndag


Denna soliga söndag bjuder jag på en
smakebit ur Sofie Sarenbrants bok
Avdelning 73.

Rummet är fortfarande suddigt och Josefins
röst låter avlägsen fast hon sitter precis
intill sängen. Emma känner inte riktigt
igen sin syster även om hon hör att det
är hon. Det är alldeles för ansträngande
att hålla ögonen öppna längre stunder,
men för varje försök klarnar det ytterligare.
Emma har börjat greppa att hon är på
sjukhus, men hon förstår ännu inte varför.

12 kommentarer:

  1. Denna vill jag läsa!!
    Tack för smakbiten!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Har läst de två första i den här serien och förmodligen läser jag denna också :)

    SvaraRadera
  3. Den här är jag sugen på att läsa, men jag har visst någon bok som är före i serien. Bäst att ta den först. ;)

    SvaraRadera
  4. Spännande. Jag är lite nyfiken på den här serien. Tack för smakbiten! ;)

    SvaraRadera
  5. Jag har två böcker av Sarenbrant som jag skall läsa framöver. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  6. Tack för smakbit! Den här serien verkar spännande.

    SvaraRadera
  7. Jag är intresserad av att läsa något av Sarenbrant. Jag har lånat hem Vecka 36 av henne och ser fram emot att läsa den :) Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  8. Denna vill jag gärna läsa snart! Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  9. Har läst några böcker av Sarenbrant men fastnade inte. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  10. Den här kommer jag också säkerligen att läsa så småningom, en av få serier där jag är i fas ;)

    SvaraRadera
  11. Tack för smakbiten. Den här har jag inte bestämt om jag vill läsa eller inte.

    SvaraRadera