måndag 13 april 2015

Ett grönt paket...


...landade i min låda idag. Jag blev så nyfiken på vad
min hemliga bokvän hade hittat på. Så jag öppnade
och hittade detta fina...


Böckerna är: Skärvor av J- Magnus Ljunggren,
                      Livets stråle- Michail Bulgakov
                      (Novellix nr 43),
                      Farväl, mitt kvinnofängelse- Karolina
                      Ramqvist (Novellix nr 37),
                      Ansikten i vattnet- Janet Frame.

Har inte läst någon av böckerna innan, så det blir kul.
Jag vet att jag kanske inte är så lätt att hitta böcker till...

ett choklad, en tablettask, fina mumin- stickers, en
söt uggla och flera olika teer.

Tack snälla bokvännen!

(Min gissning blir på bokstaden... kanske rätt, kanske fel....

Tack också till Boklusen som ordnade med bokbytet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar