måndag 13 juli 2015

Läs-a-lot dag 7

Nu så var också den sjunde dagen över och
därmed så är hela Läs-a-lot:en slut. Lite trist
för det är så kul. Tack Nelly på Nellons bokblogg
och Elin på Bokparadiset för att ni höll i detta.
Hoppas att det blir fler gånger :)


Antal sidor lästa dag 7: 48+ 180= 228
Antal sidor lästa under spurten: 62
Antal sidor lästa totalt: 1829
Totalt antal utlästa böcker: 5

Jag har hann läsa ut fem böcker och det är jag
väldigt nöjd med.

Till offer åt Molok av Åsa Larsson
Jag vägrar dö nyfiken av Babben Larsson
Bittrare än döden av Grebe & Träff
Glasverandan av Ann Cleeves
Sommarboken av Tove Jansson



 

6 kommentarer:

  1. Det har ju gått bra för dig under veckan och du ser ut att ha läst jättetrevliga böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag är väldigt nöjd :)

      Radera
  2. Ja det var ett bra resultat, mitt hade nog blivit bättre om jag inte haft gäster över helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så är det nog, men det är trevligt med gäster ;)

      Radera
  3. Ojoj vilken massa sidor. Jag deltog inte och hade inte orkat med alls så mycket, imponerande :)

    SvaraRadera