tisdag 14 juli 2015

Top Ten Tuesday


Idag så var det ett väldigt lätt ämne på Top Ten Tuesday
så då tänkte jag passa på att vara med.

Tio böcker som nyligen har flyttat hem till mig:

1, Den nionde graven- Stefan Ahnhem

2, Barfotadrottningen- Ildefonso Falcones

3, Lycke- Mikaela Bley

4, Grottmannen- Jørn Lier Horst

5, Om du bara visste- Caroline Säfstrand

6, Ensamma hjärtans klubb- Lotte & Søren Hammer

7, Vedergällningen- Thomas Erikson

8, Istvillingar- S K Tremayne

9, Den blå hertiginnan- Philippa Gregory

10, Blodbokens tid- Bodil Mårtensson



4 kommentarer:

  1. Istvillingar är jag riktigt sugen på att läsa!

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt inte läst någon av dessa, men flera av dem står här i hyllan :)

    SvaraRadera
  3. jag har läst Jakthundarna av Lier Horst. den var jättebra. ska även läsa Grottmannen. Philippa Gregory står på min TBR - lista. jag håller med. det var ett väldigt lätt ämne

    SvaraRadera